Interview Maria "Masha Scream" Arhipova - Arkona (Аркона) on Native Faith




"Аркона је упориште и духовни центар Балтичких словенски племена на острву Рујан. Сада је острво Риген на територији Немачке. Овде је било светилиште главног словенског Бога Рода-Световида и храмови других Богова. Сада је симбол за људе којима је драга наша вера и који имају везе са васкрсењем наших традиција и који хвале матерња веровања. Важно је да верујем у предстојеће васкрсење. И верујем да постоје људи који ће оживети ту свету земљу из пепела. Сада доба Водолије долази, доба Сварога, који ће променити историју човечанства. Чак и сада можемо видети све више и више људи који почињу да размишљају о својим прецима и историји свог народа. И већина њих су већ на правом путу, тако да могу да претпостављам да је васкрсење близу. За мене, моја вера је света и заиста се држим драгих ствари које сам изразила у стиховима. Захваљујући својој вери, ја сам у стању да пишем песме које чујете. Веома је важно за нас да се чујемо, али то није наш главни циљ. Пре свега, креативна дела Арконе представљају наше погледе на свет, наша веровања. Ако неко подржава наше ставове, ако неко воли нашу музику - то нас чини срећним. Наша креативност је наша страст, без које не можемо да живимо. Дакле, ми ћемо да наставимо да радимо док смо физички способни. Све моје песме се појављују апсолутно спонтано, никада не мислим много о компоновању неке песме. Можемо рећи, све зависи од мојих осећања у тренутку кад компонујем, и њихов ехо кроз сваку моју песму. И увек дам све од себе да пренесем моју тренутну атмосферу на слушаоца. Волим много то што радим. ... Када сам на сцени, велики диван осећај ме испуњава. Реч је о људима који нису равнодушни на оно што радимо. Пријатељи! Заштитите свој род, одржавајте своју земљу безбедном, Богови вам помогли! Слава! "

Коментари

Популарни постови са овог блога

Stare reci i zaboravljeni izrazi

ЉУБАВНЕ НАРОДНЕ ЛИРСКЕ ПЕСМЕ

Dizanje ili ispijanje u slavu